EBC Brakes EBC-FA129HH 4,5 stars 2 käyttäjäarviota
EBC sintteri HH jarrupalat
44,00 €
Sisältää ALV 25,5%

Toimitus:

Huomaa! Tätä tuotetta ei ole nyt varastossa. Käytä alla olevaa lomaketta tai ota meihin yhteyttä.

Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...

Saatavuus myymälöissä:

Webissä Tku Vantaa Tre Lahti Jkl
E E E E E E

Selite:

  • K varastossa
  • K heti verkosta
  • E tilauksesta
  • E ei varastossa

Saatavuusvahti:

Valittu tuote tai koko ei ole varastossa. Jos haluat saada ilmoituksen, kun tuotetta on varastossa, syötä sähköpostiosoitteesi ja paina alla olevaa nappia.

Huomaathan että tämä ei ole tilaus, emme varastoi kaikkia valikoimissamme olevia tuotteita. Jos tuote on "saatavilla" tai "tilattavissa", voit tilata sen lisäämällä tuotteen ostoskoriisi.

Kirjoita sähköpostiosoitteesi tähän:

Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.


EBC HH Streetsport jarrupalat
EBC:n korkeakitkaiset sintratut kupariseosteiset jarrupalat tarjoavat erittäin korkean pysäytystehon sekä kestävyyden.
Viiden vuoden ja miljoonien jarrupalojen myynnistä saadulla kokemuksella EBC kehitti entistäkin paremman kitkamateriaalin HH- paloihin.
Uusittu materiaali kuluttaa entistä vähemmän jarrulevyjä, on hiljaisempi, jäähtyy nopeammin ja antaa entistä paremman jarrutuntuman.
Mikäli pyörämalli ei ole varustettu lämpöeristetyillä jarrumännillä, tulee palojen mukana aina ruostumattomasta teräksestä valmistetut jäähdytyslevyt. Jäähdytyslevyt estävät tehokkaasti lisääntyneen jarrutehon aiheuttaman lämmön siirtymistä jarrunesteeseen.
Myyntipakkaus sisältää jarrupalat yhteen jarrusatulaan.

…lue lisää …piilota

Yhteensopivat pyörämallit:

(Näytä kaikki)
  • Kawasaki 1000GTR 1994-2003
  • Kawasaki ER-5 1997-2000
  • Kawasaki GPX600R 1988-1996
  • Kawasaki GPX600R 1988-1996
  • . . .

Käyttäjäarviot

  • 5 stars Ei kommenttia
  • 4 stars EBC kehuttu tuote ympäri maailmaa ja kuten mainos kuvat näyttää niin näissä "paljon enemmän palaa" verrattuna alkuperäiseen. Pala osuu kaikkialle ulkoreunoille eikä jätä rautaa reunoille niinkuin alkuperäisessä. Montako lie prosenttia näin ollen enemmän jarrutus pinta-alaa tiedä häntä. :)