Huomaa! Tätä tuotetta ei ole varastossa. Tuotteen arvioitu toimitusaika on 3-6 viikkoa.
Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...
Saatavuus myymälöissä:
| Webissä | Tku | Vantaa | Tre | Lahti | Jkl |
|---|---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Selite:
varastossa
heti verkosta
tilauksesta
ei varastossa
Saatavuusvahti:
Valittu tuote tai koko ei ole varastossa. Jos haluat saada ilmoituksen, kun tuotetta on varastossa, syötä sähköpostiosoitteesi ja paina alla olevaa nappia.
Huomaathan että tämä ei ole tilaus, emme varastoi kaikkia valikoimissamme olevia tuotteita. Jos tuote on "saatavilla" tai "tilattavissa", voit tilata sen lisäämällä tuotteen ostoskoriisi.
Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.
Dominon Racing mallinen kaasukahvan runko kahdelle vaijerille ja vaihdettavalla kaasukapulan halkaisijalla.
Tuote on listattu yhteensopivaksi niihin malleihin, joihin on saatavilla Dominon yhteensopiva kaasuvaijeri. Vaijerit löydät tämän sivun alalaidasta. Yleismallisen kaasuveijerin XM2 kaasukahvaan löydät tästä.
Yhteensopivat pyörämallit:
(Näytä kaikki)- Aprilia RSV4 2009-2016 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Ducati 1098 2008-2009 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Ducati 1198 2008-2011 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Ducati 848 2008-2011 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Honda CBR600F 2007-2010 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Honda CBR600RR 2007-2016 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Kawasaki NINJA 300 2013-2017 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Kawasaki ZX-6R 636 2013-2023 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Yamaha MT-07 2014-2020 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Yamaha MT-09 2014-2020 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Yamaha YZF-R1 2009-2019 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Yamaha YZF-R6 2008-2020 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- Yamaha YZF-R7 2022-2023 (vaatii mallikohtaisen kaasuvaijerin)
- . . .
