Huomaa! Tämä tuote on saatavilla toisesta varastosta. Tuotteen arvioitu toimitusaika on Toimitusaika 3–4 työpäivää.
Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...
Saatavuus myymälöissä:
| Webissä | Tku | Vantaa | Tre | Lahti | Jkl |
|---|---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Selite:
varastossa
heti verkosta
tilauksesta
ei varastossa
Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.
EBC HH Streetsport jarrupalat
EBC:n korkeakitkaiset sintratut kupariseosteiset jarrupalat tarjoavat erittäin korkean pysäytystehon sekä kestävyyden.
Viiden vuoden ja miljoonien jarrupalojen myynnistä saadulla kokemuksella EBC kehitti entistäkin paremman kitkamateriaalin HH- paloihin.
Uusittu materiaali kuluttaa entistä vähemmän jarrulevyjä, on hiljaisempi, jäähtyy nopeammin ja antaa entistä paremman jarrutuntuman.
Mikäli pyörämalli ei ole varustettu lämpöeristetyillä jarrumännillä, tulee palojen mukana aina ruostumattomasta teräksestä valmistetut jäähdytyslevyt. Jäähdytyslevyt estävät tehokkaasti lisääntyneen jarrutehon aiheuttaman lämmön siirtymistä jarrunesteeseen.
Myyntipakkaus sisältää jarrupalat yhteen jarrusatulaan.
Yhteensopivat pyörämallit:
(Näytä kaikki)- Triumph 1050 SPEED TRIPLE 2005-2021
- Triumph 1050 SPRINT GT 2010-2020
- Triumph 1050 SPRINT ST 2005-2012
- Triumph 1050 TIGER 2013-2021 (Tiger Sport ABS)
- Triumph 1200 TIGER EXPLORER 2012-2015
- Triumph 955 DAYTONA 1998-2000
- Triumph 955 SPEED TRIPLE 2002-2004
- Triumph 955 SPRINT RS 2003-2004
- Triumph 955 SPRINT ST 1999-2004
- Triumph AMERICA 2007-2017
- Triumph BONNEVILLE 2002-2023
- Triumph BONNEVILLE T120 2016-2023
- Triumph SCRAMBLER 2006-2018
- Triumph SPEED TWIN 1200 2019-2023
- Triumph SPEEDMASTER 2003-2016
- Triumph STREET CUP 2016-2020
- Triumph STREET SCRAMBLER 2016-2020
- Triumph STREET TWIN 2016-2022
- Triumph THRUXTON 1200 2016-2020
- Triumph THRUXTON 1200 2021-2023
- Triumph THRUXTON 2004-2016
- Triumph TROPHY 2012-2017
- . . .
