Viimeinen kappale!
Normaali toimitusaika 1-2 päivää.
Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...
Saatavuus myymälöissä:
Webissä | Tku | Vantaa | Tre | Lahti | Jkl |
---|---|---|---|---|---|
Selite:
- varastossa
- heti verkosta
- tilattavissa
- ei varastossa
Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.
EBC HH Streetsport jarrupalat
EBC:n korkeakitkaiset sintratut kupariseosteiset jarrupalat tarjoavat erittäin korkean pysäytystehon sekä kestävyyden.
Viiden vuoden ja miljoonien jarrupalojen myynnistä saadulla kokemuksella EBC kehitti entistäkin paremman kitkamateriaalin HH- paloihin.
Uusittu materiaali kuluttaa entistä vähemmän jarrulevyjä, on hiljaisempi, jäähtyy nopeammin ja antaa entistä paremman jarrutuntuman.
Mikäli pyörämalli ei ole varustettu lämpöeristetyillä jarrumännillä, tulee palojen mukana aina ruostumattomasta teräksestä valmistetut jäähdytyslevyt. Jäähdytyslevyt estävät tehokkaasti lisääntyneen jarrutehon aiheuttaman lämmön siirtymistä jarrunesteeseen.
Myyntipakkaus sisältää jarrupalat yhteen jarrusatulaan.
Yhteensopivat pyörämallit:
(Näytä kaikki)- Kawasaki 1000GTR 1994-2003
- Kawasaki ER-5 1997-2000
- Kawasaki GPX600R 1988-1996
- Kawasaki GPX600R 1988-1996
- Kawasaki GPX750R 1987-1989
- Kawasaki GPX750R 1987-1989
- Kawasaki GPZ500S 1987-2001
- Kawasaki GPZ900R 1990-2002
- Kawasaki ZL600 ELIMINATOR 1995-1997
- Kawasaki ZR1100 ZEPHYR 1992-2002
- Kawasaki ZR550 ZEPHYR 1991-1999
- Kawasaki ZR750 ZEPHYR 1991-1998
- Kawasaki ZR750 ZEPHYR 1992-1995
- Kawasaki ZX-10 1988-1990
- Kawasaki ZX-10 1988-1990
- Kawasaki ZXR400 1990-1992
- Kawasaki ZZR1100 1990-1992
- Kawasaki ZZR600 1990-1993
- Suzuki GS500E 2-SYL. 1989-1995
- Suzuki GSX1100G 1990-1996
- Suzuki VX800 1990-1995
- . . .
Käyttäjäarviot
- Ei kommenttia
- EBC kehuttu tuote ympäri maailmaa ja kuten mainos kuvat näyttää niin näissä "paljon enemmän palaa" verrattuna alkuperäiseen. Pala osuu kaikkialle ulkoreunoille eikä jätä rautaa reunoille niinkuin alkuperäisessä. Montako lie prosenttia näin ollen enemmän jarrutus pinta-alaa tiedä häntä. :)